عکاسی و فیلم برداری صنعتی

عکاسی و فیلم برداری صنعتی و تبلیغاتی چیست ؟ (مامان من از این پفکا میخوام..عکس این پفکارو تو خیابون دیدم خیلی خوشگله حتما خوشمزه س!) بسیاری از ما تحت تاثیر اینگونه از تبلیغ ها قرار می گیریم.اما تا چه چقدر این تبلیغ ها تاثیر گذار است؟ یا بهترین روش تبلیغ و معرفی یک محصول عکاسی و یافیلم برداری ست؟ در این مقاله می خواهیم تا با حقیقت های عکس ها و فیلم های تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم.

هر دو نوع تبلیغات چه عکاسی و چه فیلم برداری هر دو موجب برند سازی می شوند و هر دو دارای مزیت های خاص خود هستند.در فیلمبرداری تبلیغاتی انتقال پیام به راحتی صورت می گیرد اما در این تبلیغ،ایرادی هست که نمی توان از آن چشم پوشید و آن هم زمان است.به عبارتی یک فیلم تبلیغاتی زمان را از مخاطب می گیرد.برای روشن تر شدن موضوع فرض کنید در اتوبانی در حال حرکت هستید که بنری را که عکس چلوکباب و قاشق و چنگال است را می بینید،این تصویر را در طی اتوبان چند بار مشاهده می کنید به قطع می توان گفت که این نوع تبلیغ بیشتر در ذهن شما خواهد ماند که در ادامه به دلیل آن می پردازیم.

اولین دلیل مهم در عکاسی تبلیغاتی انتقال معنی و مفهوم با سرعت زیاد است.قطعا کاربران با یک مشاهده به تصویر کالای شما متوجه پیام و تبلیغ شما خواهند شد.

دومین دلیل مهم برای برتری عکاسی تبلیغاتی از فیلم تبلیغاتی مفید و مختصر بودن عکس است.شما می توانید با یک مشاهده به بنری با تصویر فلفل و سرعت می فهمیم که این تبلیغ یک چیپس فلفلی بسیار تند است!

دلیل سوم برای عکاسی تبلیغاتی ماندگاری در ذهن است .همانند مثالی که در خط اول مقاله آمده افراد چه بزرگ و چه کوچک با دیدن بنرهای تبلیغاتی مجذوب آن شده و در هنگام خرید حتما آن تصویر بنر را به یاد می آورند.

دلیل چهارم هم عمومیت داشتن است .همه ی افراد بدون محدودیت سنی و حتی معلولیت جسمی قادر به درک و فهم تصاویر هستند و مفهمو را می گیرند.

و اما دلیل آخر هم زودتر لود شدن تصاویر از ویدئوهاست.چرا که حتی اگر افراد بخواهند تبیلغات خود را شبکه های اجتماعی بگذارند و از کسب و کار و محصول و خدمات خود بگویند زمان کمتری را برای دیدن تصاویر صرف می کنند !

 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :